10 listopada 2008

Anne-Laure Girbal - Le chemin vers le ciel



Tam poza rozlewa się pod moją skórą i moim lodem
Jesteś tam, w wietrze, w mojej głowie, na moim miejscu
Ze słowami twojej duszy na mnie
Że dotykam końcem moich palców

A ty będziesz mi mówił o drodze do nieba
Żeby mnie odnaleźć w wiecznej miłości
I jeśli moje oczy nie widzą więcej niż twój wysiłek
Nie mogłabym nigdy więcej mówić
Kocham cię bez ciebie

Ta noc, kiedy żyłam w snach, w innym świecie
W tym łóżku gdzie błagam żeby twój sok mnie zalał
Czuję podmuch twoich słów
Które mówisz mi o twoim życiu tam wysoko

A ty będziesz mi mówił o drodze do nieba
Żeby mnie odnaleźć w wiecznej miłości

Nie widzę więcej nic, co zatrzymuje mnie tu
Że zapach fałszywej ciszy która mnie woła

Że muszę znaleźć drogę do nieba
Żeby znaleźć siebie w wiecznym zapomnieniu

Tam poza rozlewa się pod moją skórą i moim lodem

Brak komentarzy: