08 listopada 2008

Carla Bruni - Le plus beau du quartier



Spójrzcie na mnie
Jestem najpiękniejszy w dzielnicy
Jestem ukochany
Od kiedy zostałem zauważony
Wszystko czuje się jak zaczarowane
Jak oczarowane
Kiedy przejeżdżam
Kobiety muskają mnie nimi
Skrytymi spojrzeniami
Wbrew mnie
Jestem najpiękniejszy w dzielnicy
Czy moja twarz
Moja skora, jeśli subtelnie ziarnista
Moja mila mina
Czy mój wygląd
Czy mój wdzięk anglo-saski
Mojego wygięcia
Czy mój uśmiech
Lub dobra, dystyngowana elegancja
Moich kaszmirów
Czymkolwiek one są
To ja, najpiękniejszy w dzielnicy, ale…
Ale uważaj na moje piękno
Moj niejasny, dwuznaczny
Jestem królem
Pożądania
I jestem nie do rozebrania
Obserwujcie mnie
Obserwujcie mnie od góry do dołu
Nie będziecie widzieć takich dwóch jak to
Jestem ulubieńcem
Pięknym przyjacielem
Wszystkie te damy
I ich mężowie
Spójrzcie na mnie
Spójrzcie na mnie
Jestem najpiękniejszy w dzielnicy
Jestem preferowany
Moje piękne ofiary
Chciałyby powiesić się na moich sznurówkach
To ich psuje
Dobrzy panowie, oni
Chcieliby mnie rozebrać
Upierają się przy tym
Wbrew mnie, tak, wbrew mnie
Jestem najpiękniejszy w dzielnicy, ale…
Ale uważaj na moje piękno
Moj niejasny, dwuznaczny
Jestem królem
Pożądania
I jestem nie do rozebrania
Obserwujcie mnie
Obserwujcie mnie od góry do dołu
Nie będziecie widzieć takich dwóch jak to
Jestem ulubieńcem
Pięknym przyjacielem
Wszystkie te damy
I ich mężowie
Spójrzcie na mnie

Brak komentarzy: