10 listopada 2008

Christophe Maé - Va voir ailleurs



Tańcz, bierz moje dłonie
Tańcz, w moich krokach
I daj mi “la”
Rzuć, ale dlaczego nie rzucasz się
W kierunku moich kroków
Ty, która chciałaś całego mnie.

Więc spójrz gdzie indziej
I nie idź zwłaszcza, gdy popychasz moje serce
Tak samo jeśli bez ciebie płaczę
Spójrz gdzie indziej
Znajdziesz być może mężczyznę lub bratnią duszę
Która wypełni twoje godziny


Śpij, tak, trzymaj moją dłoń
Śpij, naprzeciwko mnie
I daj mi swoje ciało
Wyjdź, ale nie, to nie jest mój wybór
Żeby mieć cię w swoich ramionach
Nic, że chcesz mnie

Więc spójrz...

Lepszy mężczyzna który wypełni twoje godziny
Moje noce były białe u twego boku
Podczas gdy ty głęboko spałaś
Prywatna płeć i czułość
Czuję nacisk uniesienia we mnie
Moje noce były białe u twego boku
Podczas gdy ty głęboko spałaś
Prywatna płeć
Tak samo musiałem popaść w depresję

Więc spójrz...

Tak samo jak moje noce były białe u twego boku
Nie przestawałem śnić
Żeby mieć twoje blade biodra balansujące pod moim wzrokiem
Nigdy nie mam gruntu pod nogami

Brak komentarzy: