18 stycznia 2009

Christophe Maé - Mon p'tit gars



Naprawdę nie mam czasu bawić się lalką
Więc wyrzucam to sobie, mój maluszku
Nadrobię ten czas, obiecuję ci
Ale czekając, otwórz dolną szufladę

Znajdziesz kilka moich starych żołnierzyków
Dobrze schowanych na dnie
Ale uwaga! Nie możesz ich zniszczyć
Te żołnierzyki czuwają nad tobą

I patrzę na ciebie jak na wielkiego wojownika
Który nie boi się zranić
I widzę cię jako wielkiego wojownika
Który śmieje się do łez przed swoją armią


Naprawdę nie mam czasu żeby sprawdzać twoje zeszyty
Ale nie przejmuj się, skarbie
Jeśli nie są doskonałe, będę tam żeby zetrzeć
Ale czekając, przeczytaj tą historię

Odkryjesz życie Tomcia Palucha
Który boi się zgubić kroki
Ale dla ciebie bez trudu zasieje
Ja już to zrobiłem, jak to.

I patrzę na ciebie jak na wielkiego wojownika
Który nie boi się zranić
I widzę cię jako wielkiego wojownika
Który śmieje się do łez przed swoją armią


Jutro życzyłbym ci jedno
Żebyś porzucił żołnierzyki
W końcu to niewielka rzecz
Żebyś pozostał dobrym, małym chłopcem

I patrzę na ciebie jak na wielkiego wojownika
Który nie boi się zranić
I widzę cię jako wielkiego wojownika
Który śmieje się do łez przed swoją armią

I widzę cię
I widzę cię jako małego ucznia
Który nie bije się, boi się zranić
Oh nie nie nie

I widzę cię
I widzę cię, mój kumplu, moje dziecko
Mój mały chłopczyku, mój powierniku
Widzę cię, jak umierasz ze śmiechu na boisku

I widzę cię
I widzę cię, obejmujesz tą
Która na pewno oddali cię ode mnie
I widzę cię…

Brak komentarzy: