03 stycznia 2009

Gregory Lemarchal - Mon Ange



Wszystko do mnie wraca
Wszystko mnie odprowadza
Wszystko mnie zatrzymuje
Wszystko mnie wzywa
Do twojego ciała i rąk
Do twoich słów i perfum

Wszystko się łączy
I wszystko mnie zabiera
Wszystko mnie posiada
Wszystko bez związku
I twoje ruchy i twoje oczy
Cisza i życzenia

Jesteś moim aniołem błogosławionym przez bogów
Dzień, w którym spadłaś z nieba
Wszystko wydawało mi się lżejsze
I czuję się popchnięty skrzydłami
Przyczepiony twoimi skrzydłami

Wszystko mi przeznaczone
Wszystko mnie podnosi
Wszystko mnie rysuje
I wszystko mnie wychowuje
Do twych warg, twych pragnień
Do twych snów i westchnień

Wszystko mnie zbliża
Wszystko mnie podłącza
I wszystko mnie przyczepia
Bo delektuję się
Poezją twojej skóry
Tak smakowitymi grami twojego umysłu

Jesteś moim aniołem błogosławionym przez bogów
Dzień, w którym spadłaś z nieba
Miłość zmieniła moje życie
Jesteś moim cudownym aniołem
Będę cię kochał dzień i noc


Dzień, w którym spadłaś z nieba
W końcu zrozumiałem kim jestem
Jesteś moim cudownym aniołem
Tą, o której zawsze śniłem

Mój anioł spadł z nieba
W końcu ukazuje się świat
Wszystko wydaje mi się lżejsze
Znalazłem moją prawdę

Jak wysłany do nieba
Dotknięty twoimi miodowymi pocałunkami
W końcu wolny
Gotowy by wszystko ci dać

Będę dziękował niebu
Za każdy wschód słońca
Za to, że dał mi ciebie
Mi, który czekał tylko na ciebie

Jak wysłany do nieba
Wszystkie poranki mnie urzekają
Mój piękny aniele, odkąd tam jesteś

Brak komentarzy: