03 stycznia 2009

Melissa Mars - Papa m'aime pas



Tata mnie nie kocha
Włóczę się bez celu, robię balony
Lunatykuję
Lalalala
Tata mnie nie kocha
Robię węzły z moich włosów
Robię to, co chcę
Lalalala
Tata mnie nie kocha

Przeżuwałam końcówkę papieru
Końcówki myśli
Lalalala
Tata mnie nie kocha
Rozpakowałam mój plecak
Pełny prezentów
Lalalala
Tata mnie nie kocha

Mam w głowie zabawne pomysły
Trochę sprytne
Tata mnie nie kocha
Moje serce z kamienia będzie się nadawać
Na dzień ojca
Lalalala

Tata mnie nie kocha
Trzy małe uderzenia, mam serce, które bije
Dzień dobry tato!
Lalalala
Tata mnie nie kocha
Modlę się do imienia ojca
Wyciągając w górę ręce
Lalalala

Tata mnie nie kocha
Zamknęłam wszystkie wyjścia
On jest przeklęty
Tata mnie nie kocha
Trzy małe obroty i następnie wychodzi
Żegnaj tato!
Lalalala
Tata mnie nie kocha
Nigdy nie będę mogła mówić „tato”

Nie mam go
Lalalala

Lalalala
Nie mam go
Tata mnie nie kocha
Lalalala

Brak komentarzy: