25 stycznia 2009

Patrick Bruel - J'te mentirais



Okłamałbym cię
Jeśli powiedziałbym ci, że nie myślałem o tym
Jeśli powiedziałbym ci, że nie chciałem zatrzymać nazwy jej ulicy
Jeśli powiedziałbym ci
Kochanie, że nic nie czuję
Nie słyszę tego niemówionego
Że w jej ciszy nie uśmiechałem się
Okłamałbym cię, okłamałbym cię

Szybko, spadam.
Czy spojrzysz na mnie?
Czy będziesz na dole żeby mnie zabrać tam gdzieś? …nie wiem
Tam gdzie nie idę?
Więc, szybko, spadam, jak marionetka bez sznurków
Zbyt wolny i zbyt kruchy
Szukam twej dłoni we mgle żeby odnaleźć jej podobieństwo


Okłamałbym cię
Jeśli powiedziałbym ci z głębi oczu
Że twoje łzy spływają bez powodu,
Że ta dziewczyna tylko doprowadziła do odejścia
Okłamałbym cię, a jednak sam siebie okłamałem
Że wierzyłem, że tak nas ochronię
Że okażemy się bardziej silni niż życie
Ale te rzeczy…One tego nie umiały…

Szybko, spadam.
Czy będziesz na dole?
Czy będziesz na mnie czekać, że zabrać mnie tam gdzieś?...Nie wiem…
Żeby mnie zaprowadzić do siebie?
Więc szybko, spadam jak marionetka bez sznurków
Nasza historia która przemija
Szukam twej dłoni wśród chmur żeby odrzucić przeszłość


Okłamałbym cię
Ale do kogo innego mógłbym to powiedzieć?
Żeby znowu cię zdradzić?
Cisza jest czasami gorsza

Szybko, spadam.
Czy będziesz na dole?
Czy pozbierasz mnie żeby zabrać tam gdzieś?...nie wiem
Żeby zaprowadzić mnie do siebie?
Więc szybko, spadam jak ptak-złodziej,
Dotknięte tam wolne serce, które pyta jeszcze dlaczego?
Przeszedł przez to.

Brak komentarzy: