03 stycznia 2009

Patrick Bruel - A tout a l'heure

Chciałem mimo wszystko wam powiedzieć
Że wszystko to, co napisałem
Moje piosenki, wspomnienia
Znalazłem je tutaj
Chciałem mimo wszystko wam powiedzieć
Że bałem się przyjść
Tam, całkiem sam, przed wami
Na to zabawne spotkanie

Wszystkie nasze przyzwyczajenia
Są tylko pozorem
To ta samotność
Która sprawia, że jesteśmy inni.


Byłem tam przez przypadek nagi
Gra lub ciekawość
Widziałem w waszych spojrzeniach
Możliwości
Wieczory kiedy bałem się
Oglądaliście mnie
I kochaliście
Każdy z moich błędów.

Wszystkie nasze przyzwyczajenia
Są tylko pozorem
To ta samotność
Która sprawia, że jesteśmy inni.

Wszystkie nasze przyzwyczajenia
Są tylko pozorem
To ta samotność
Która sprawia, że jesteśmy inni.


Nie powiem wam “dzień dobry”
Nie powiem wam „do widzenia”
Powiedziecie, że znów się zobaczymy
To byłby żart w grze
Teraz trzeba odejść
Zachowam w głębi serca
Wasze listy i uśmiechy
Do zobaczenia…

Brak komentarzy: