31 stycznia 2009

Zazie - Si j'étais moi



Gdybym była sobą
Ani góra do pokonania
Na skraju drogi, śnieg do przejścia
Nie przeraziłyby mnie

Gdybym była sobą
Ani strony do zapisania
Ani znalezienie słów
Nie przeraziłyby mnie

Ale puszczam dłoń
Oddalam się od siebie
Odnajduję się rankiem
Na złym szlaku
Kiedy gubi się na drodze
Jak dojść do końca
Tych nieludzkich wysiłków
Które prowadzą nas do siebie

Gdybym była sobą
Ani kobieta, którą jestem
Ani nawet mężczyzna, który śpi w moim łóżku
Nie przerazilyby mnie...*

Gdybym była sobą
Ani demony, które chowam
Czarne myśli, płomienie które wypluwam
Nie przeraziłyby mnie

Ale puszczam dłoń
Oddalam się od siebie
Odnajduję się rankiem
Na złym szlaku
Kiedy gubi się na drodze
Jak dojść do końca
Tych nieludzkich wysiłków
Które prowadzą nas do siebie

Gdybym była sobą
Wszystko to, co mam na dworze
To, co czynię gorszym i lepszym
Nie przeraziłoby mnie

Gdybym była sobą
To, co czynię gorszym i lepszym
Uczyniłoby mnie szczęśliwą

*Zwrotka dodana po uprzednim zdziwieniu się dlaczego Zazie to śpiewa, a w tekście tego nie ma

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Możesz przetłumaczyć a corps perdu?
kozia