05 lutego 2009

Emmanuel Moire - Adulte & sexy



Po co mam opierać się
Skoro pragnienie pociąga mnie
Możemy znów spotkać się
I wyszeptać wszystko to,
Co kuszące dla nas jest
Mmm... jest...

Po co znów wahać się
Skoro wstyd i strach odurza cię
Spróbuj raz, zobacz czy
Pasuje ci to jak mi?

Dojrzały i sexy
Człowiek ciągle zmienia się
Dojrzały i sexy
Każdy robi to, co chce
Anioł to nie ja, nie potępisz mnie
Anioł to nie ja, nie uwiążesz mnie
Anioł to nie ja, nie skażesz mnie
Anioł to nie ja, nie sprawdzisz mnie
Dojrzały i sexy

Po co znów mijać się
Żeby wybrać noc przez wstyd
To nasz dar, wybór twój
Czy podzielisz ze mną się?

Dojrzały i sexy
Człowiek ciągle zmienia się
Dojrzały i sexy
Każdy robi to, co chce
Anioł to nie ja, nie potępisz mnie
Anioł to nie ja, nie uwiążesz mnie
Anioł to nie ja, nie skażesz mnie
Anioł to nie ja, nie sprawdzisz mnie

Dojrzały i sexy

1 komentarz:

Mrrau pisze...

On jest niesamowity