19 lutego 2009

Banlieue Nord



Nazywam się Johnny Rockfort
Urodziłem się na północnym przedmieściu
Wychowałem się na ulicy
Nie wybrałem bycia zonard*
Moja matka zwariowała
Bo ojciec za dużo pił
Rzuciłem szkołę w wieku 15 lat
I pierwszy raz jechałem metrem

Bez czci i wiary
Chcę żyć i umrzeć
Bez światła i miejsca
Nie chcę już nocować
Na moim przedmieściu
Potłukłem wszystko
Zanim odszedłem
Nie mam przeszłości
Nie mam przyszłości

Nie ma już przyszłości na ziemi
Co będziemy robić?
Nie ma już przyszłości na ziemi
Co będziemy robić?

Nigdy nie pracowałem
Ale dobrze sobie radziłem
Pewnego dnia znalazłem się
W Underground Cafe
To tam spotkałem
Wszystkich moich przyjaciół
Kiedy nie mam się gdzie położyć
To tam spędzam noce

Bez czci i wiary
Chcę żyć i umrzeć
Bez światła i miejsca
Nie chcę już nocować
Na moim przedmieściu
Potłukłem wszystko
Zanim odszedłem
Nie mam przeszłości
Nie mam przyszłości


Bez przeszłości
Bez przyszłości
Bez przeszłości
Bez przyszłości

* chłopak z marginesu społecznego

Brak komentarzy: