20 lutego 2009

Elodie Frege - Je te dis non



Każdego dnia możesz
Mnie prosić na kolanach
Robić to gorąco
Grać zakochanego do szaleństwa
Możesz wszystko przekląć, wszystko robić żeby mnie utopić
W głębi twoich oczu, postanowione

Mówię ci nie, z przyjemnością
Zostawiłam w spokoju moje lęki
Naprawdę, to jest sto razy gorsze
Udawać szczęście
Zamykam przed tobą drzwi i serce
Nieustępliwie mówię ci nie


Możesz mi tłumaczyć
Wszystkie łatwe dziewczęta
Torturowałeś mnie
Dla krótkotrwałej przyjemności
Nawet jeśli wybaczałam ci przez długotrwałą słabość
Odpowiadam nie na twoje wielkie obietnice

Mówię ci nie, z przyjemnością
Zostawiłam w spokoju moje lęki
Naprawdę, to jest sto razy gorsze
Udawać szczęście
Zamykam przed tobą drzwi i serce
Nieustępliwie mówię ci nie


Możesz wymyślić mi
Najbardziej subtelne słowa
By mnie oswoić
Oddać się czarujący
Nie powiem nic na temat twoich postępów
Moja obojętność ci odpowie
Nie, nic dobrego

Mówię ci nie, z przyjemnością
Zostawiłam w spokoju moje lęki
Naprawdę, to jest sto razy gorsze
Udawać szczęście
Zamykam przed tobą drzwi i serce
Nieustępliwie mówię ci nie

Brak komentarzy: