20 lutego 2009

Melissa Mars - And I hate you



Cześć!
Nazywam się Mars
To jest moja historia
Posłuchajcie mnie
To tak śmieszne!
I…nienawidzę was

Nie lubię swojego wieku
Ani wyglądu
Zbyt grzeczna dziewczyna
Jestem dzikuską!
I…nienawidzę was

Nienawidzę żartować
Nienawidzę palić
Głowę mam w chmurach
Przypominam psa
I…nienawidzę was

Widzę czerwień
Kiedy nic nie ruszam
Widzę szarość
Kiedy wszystko jest skończone
Widzę czerń
Kiedy wszystko jest białe
To moja historia
Zmieniam się cały czas
Cały czas
Widzę dno moich oczu
Które się zamgliły
Kiedy wzdycham
Blada twarz
Wyrywam sobie włosy


Nienawidzę mojego ciała
Nienawidzę być szczęśliwą
Bawię się pistoletem
Ale to nie jest właściwy koniec
I…nienawidzę was

Moje życie jest tylko grą
Nigdy nie jest takie samo
Jest południe
Mam spotkanie z Hitchcockiem
I…nienawidzę was

Widzę czerwień
Kiedy nic nie ruszam
Widzę szarość
Kiedy wszystko jest skończone
Widzę czerń
Kiedy wszystko jest białe
To moja historia
Zmieniam się cały czas
Cały czas
Cały czas
Cały czas
Cały czas

Nie lubię mężczyzn
Nie lubię rumu
Ani nawet jabłek
Nie lubię nikogo

Nazywam się Mars
To moja historia
Przypomnijcie sobie o mnie
To tak śmieszne
I…nienawidzę was

Wyrywam sobie włosy
I…nienawidzę was
Cały czas
Cały czas
Cały czas
Cały czas
Nienawidzę was
Wyrywam sobie włosy
I…nienawidzę was
Cześć!

Brak komentarzy: