20 lutego 2009

Melissa Mars - Et alors!



Mały kot Agnieszki umarł. No i co!
Jaki smutny koniec, jaki smutny los. No i co!
Zawsze są ptaki, które spadają na Pearl Harbor
Ale jest muzyka w moim tranzystorze

Wdycham wiatr z podniesioną głową
Nie mam nic do zobaczenia na ziemi
Mama mówi „wysil się”
A ja całkiem, całkiem się nie zgadzam
Eh! Oh! Eh! Ah! No i co! Eh! Oh! Eh! Ah! No i co!


Jadę na rowerze, nie naciągam na złoto. No i co!
Zamykam oczy, świat na zewnątrz nie jest piękny. No i co!
Ziemianie krzyczą za mną coraz głośniej
Ale jest muzyka w moim tranzystorze

Wdycham wiatr z podniesioną głową
Nie mam nic do zobaczenia na ziemi
Mama mówi „wysil się”
A ja całkiem, całkiem się nie zgadzam
Eh! Oh! Eh! Ah! No i co! Eh! Oh! Eh! Ah! No i co!

Tak. T-A-K
Dobrze rozumiałam
To, co jest zabronione

Nie, N-I-E. To nie jest kara
Brudne, małe nasienie. Ja nienawidzę.
Puść mnie, chcesz. Trochę się zabawię
Czym jest przyszłość? Nie ma nic do powiedzenia.
To nudne. Robię to, co mogę!

Mały kot Agnieszki umarł. No i co!
Jaki smutny koniec, jaki smutny los. No i co!
Na zewnątrz ciągle są poeci grający na pianinie
I jest muzyka w moim tranzystorze

Wdycham wiatr z podniesioną głową
Nie mam nic do zobaczenia na ziemi
Mama mówi „wysil się”
A ja całkiem, całkiem się nie zgadzam
Eh! Oh! Eh! Ah! No i co! Eh! Oh! Eh! Ah! No i co!


Zamykam oczy, opuszczam rolety. No i co!
Nie mam ochoty wysilać się. No i co!
Mały kot Agnieszki umarł. No i co!
Jaki smutny koniec, jaki smutny los. No i co!

Brak komentarzy: