28 lutego 2009

Pascal Obispo - Tombe pour elle



Spadłaś z nieba
Ja, widziałem wszędzie zło
Jeśli miłość jest jeszcze na ziemi
Nic nie zetrze wczorajszego cierpienia
Bez ciebie nigdy
Nie płakałbym tak z radości dla nikogo
Armata, która wybucha

Tu na palach
Schronisko moich pochłoniętych uczuć
Moje miękkie serce zbacza z kursu
Pływy nie sprawią, że powrócę
Zostaję
Z morskimi gwiazdami
Ziemskie zgorzkniałe ptaki
I moje serce, które się gubi

Spadłem dla niej
Patrzę tylko na nią
Mój dom, moja wieża Eiffela
Kiedy moje uczucia topią się
Na wyspie ptaków

Nad pływami
Mam miłość na zawsze
Dla Pyla* na morzu, Arguin**, Ferret
Przystań dla koni, lato
Arcachon***, Piquey**** i Frédéliand*****
Lody na molo
Mogłoby mi ich brakować

To moja wieża Babel
Moja latarnia, moja cytadela
Moje kino, mój punkt
Moja oaza i moje uczucia do kosza
I zostawić zgubione kroki

Mój dom, moja wieża Eiffela
Kiedy moje uczucia toną
Na wyspie ptaków

Spadłem dla niej
Patrzę tylko na nią
Mój dom, moja wieża Eiffela
Kiedy moje uczucia topią się
Na wyspie ptaków


Na wyspie ptaków…

*miasto na Cyprze
**wyspa na Oceanie Atlantyckim u zachodnich wybrzeży Mauretanii w zatoce Arguin, stanowi część Parku Narodowego Banc d'Arguin.
***miejscowość w departamencie Gironde we Francji oddalona o 34 mile na południowy zachód od Bordeaux.
****wino z regionu Sauternes
*****Kawiarnia lub lodziarnia

Brak komentarzy: