28 lutego 2009

Robert Charlebois - J't'aime comme un fou



Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Ale ty kpisz z tego


Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Wytatuuję sobie wszędzie twoje imię


Żebyś myślała, że jestem piękniejszy kiedy zobaczysz mnie całkiem nagiego
Zrzuciłem dwadzieścia kilo. Zauważysz to?
Żeby odzyskać linię, żeby odnaleźć mój swing
Uprawiam kulturystykę, tenis, jogging

Widziałaś jak biegnę?
Widziałaś jak biegnę?
Widziałaś jak biegnę ulicą?

Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Ale ty kpisz z tego

Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Wytatuuję sobie wszędzie twoje imię


Dajesz mi siłę jakiej nigdy nie miałem
Przez ciebie moje życie jest bardziej wartościowe
Czuję się jak mistrz, który przebiegł maraton
Za każdym razem, gdy odmawiasz, podwajam swoje ambicje.

Odkąd cię spotkałem
Na aerobiku
Całe moje życie się zmieniło
Teraz budzę się z muzyką.

Widziałaś jak biegnę?
Widziałaś jak biegnę?
Widziałaś jak biegnę ulicą?

Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Ale ty kpisz z tego

Kocham cię jak wariat
Kocham cię jak wariat
Wytatuuję sobie wszędzie twoje imię

Brak komentarzy: