01 lutego 2009

S.O.S d'un terrien en detresse



Dlaczego żyję, dlaczego umieram
Dlaczego się śmieję, dlaczego płaczę
Oto S.O.S
Ziemianina w rozpaczy
Nigdy nie miałem nogi na Ziemi
Chciałbym lepiej być ptakiem
Źle się czuję w swojej skórze

Chciałbym widzieć świat na odwrót
Jeśli nigdy nie było piękniej
Piękniej będzie z góry
Z góry
Ciągle myliłem życie
Z komiksami
Mam ochotę na zmiany
Czuję coś
Co mnie przyciąga
Co mnie przyciąga
Co mnie ciągnie do góry

Do wielkiej loterii wszechświata
Nie wyciągnąłem dobrego numeru
Źle się czuję w swojej skórze
Nie mam chęci być robotem
Metro, robota, spać
Wysoko

Dlaczego żyję, dlaczego umieram
Dlaczego krzyczę, dlaczego płaczę
Powiększam odbiór fal
Przychodzących z innego świata
Nigdy nie miałem stóp na ziemi
Chciałbym być lepiej ptakiem
Źle się czuję w swojej skórze

Chciałbym widzieć świat na odwrót
Chciałbym lepiej być ptakiem
Śpij, dziecko, śpij…

Brak komentarzy: