24 marca 2009

Calogero - En apesanteur



Zdarza mi się wślizgnąć
Zaraz przed zamknięciem się drzwi
Ona pyta “Które piętro?”
I jej głos sprawia, że odrywam się od ziemi
Więc
Cyfry tańczą
Wszystko się miesza
Jestem twarzą w twarz z aniołem

W nieważkości
Jeżeli tylko sekundy są godzinami
W nieważkości
Jeśli tylko jesteśmy sami
W tej windzie

Poprawia włosy
Serce podchodzi mi do gardła
I bez patrzenia na nią, czuję ciepło
Drugiego języka
Więc
Oczy wpatrujące się
W piętra
Jeśli tylko nic nie zatrzyma podróży

W nieważkości
Jeżeli tylko sekundy są godzinami
W nieważkości
Jeśli tylko jesteśmy sami
W tej windzie
W tej windzie


Zdarza mi się wślizgnąć
Zaraz przed zamknięciem się drzwi

W nieważkości
Jeżeli tylko sekundy są godzinami
W nieważkości
Jeśli tylko jesteśmy sami

W tej windzie

Brak komentarzy: