10 marca 2009

Florent Mothe - You



Nie ma dnia kiedy
Nie myślałbym o tobie
Rzeczywiście kiedy budzę się
Moją pierwszą myślą jesteś ty i ja
Ciekawe kim jesteś beze mnie
Kim ja jestem bez ciebie?
Czy to prawda?
Czy zawsze będę kimś specjalnym dla ciebie?

To jest piosenka dla Ciebie
I dla nikogo innego
Mam nadzieje ze przyniesie Ci
Trochę komfortu w twoim smutku
Nie mogłem uwierzyć
Że to wszystko się skończyło
Ale nigdy cię nie okłamałem

Kocham cię na zawsze

Nie ma dnia
Kiedy nie myślałbym o tobie
Nie ma żadnej innej,
Na którą mógłbym ciebie zamienić
Daleko jest wiele piosenek
Które przypominają mi o tobie
Czy możesz usłyszeć mnie?
Wołam cię

Chcę widzieć znów twój uśmiech
Który uczyni znów moje życie warte zachodu

To jest piosenka dla Ciebie
I dla nikogo innego
Mam nadzieje ze przyniesie Ci
Trochę komfortu w twoim smutku
Dla którego nie nawet nie mogłem uwierzyć
Że to wszystko się skończyło
Ale nigdy cię nie okłamałem
Kocham cię na zawsze

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Gdzie mogę posluchać jego piosenek?