14 marca 2009

Laam - Petite Soeur



Mała siostro
Znam twoją karę i ból
Miejsce, które zajmują w twoim sercu
Byłam taką samą małą siostrą
Małą siostrą


Widzę cię wyglądającą przez okno.
Jakbym to była ja, jakbym była w twojej głowie
Uwierz mi, mała siostro, cisza i chłód
Znam przez serce, przeszłam przez to przed tobą!
Widzę cię czekającą, czekającą aż odwróci się los
Tam wciągnęłam się w obojętność, hej
Powtarzasz listę tego, co nie wychodzi
Wszystko nie jest tak smutne, pomyśl to jest już to!

Mała siostro
Znam twą karę i ból
Ponieważ miałam w sercu to samo
To ty i ja, mała siostro, ty i ja, mała siostro…


Mała siostro
Wiem jak to pali w środku
Miałam czas nauczyć się na swoich błędach
To ty i ja, mała siostro, ty i ja, mała siostro


Mała, otrzyj
Łzy z policzka, życie jest takie
Czasami przyjmujemy ciosy
Ale powstajemy silniejsi i bardziej dumni
Trzymamy się swoich marzeń i przekraczamy granice…

Mała siostro
Znam twą karę i ból
Ponieważ miałam w sercu to samo
To ty i ja, mała siostro, ty i ja, mała siostro…


Otrzyj łzy!
Płakać! Czemu to służy?
Życie jest takie! Pewnego dnia to przejdzie
Mija ból złamanego serca, mijają te, przez które wątpimy w siebie
Słowa, przemówienia…
Wszystko to się usunie!

Mała siostro
Znam twą karę i ból
Ponieważ miałam w sercu to samo
To ty i ja, mała siostro, ty i ja, mała siostro…


Mała siostro
Wiem jak to pali w środku
Miałam czas nauczyć się na swoich błędach
To ty i ja, mała siostro, ty i ja, mała siostro

Mała siostro
Wiem jak to pali w środku
Miałam czas nauczyć się na swoich błędach
To ty i ja, mała siostro...
Mała siostro…

Brak komentarzy: