18 kwietnia 2009

Emmanuel Moire - Sans dire un mot



Nie wiem gdzie mam iść
By wpaść na twój ślad
W moim mieście musisz żyć
Lub gdzieś blisko mnie...

Nie umiem powiedzieć ci
Jak mi brzmi twój głos
Ale chciałbym słuchać go
Więcej niż raz...

Ale kiedy widzę cię
Tego dnia czy nie
Ale kiedy spotkam cię
Tego dnia czy nie
Będę wiedział, że to ty
Pomiędzy wieloma innymi
Nie mówiąc ci nic

Nie mówiąc nic

Nie wiem, czego dotknąć mam
By na palców trafić ślad
Ale zdarza nam się czasem
Musnąć ten sam wiatr

Nie wiem gdzie szukać cię
Ale umiem zrozumieć, że
Czasem warto jest
Spojrzeć w dal...

Ale kiedy widzę cię
Tego dnia czy nie
Ale kiedy spotkam cię
Tego dnia czy nie
Będę wiedział, że to ty
Pomiędzy wieloma innymi
Nie mówiąc ci nic

Nie mówiąc nic

Nie mówiąc nic
Nie mówiąc nic
Nie mówiąc nic

Ale kiedy widzę cię
Tego dnia czy nie
Ale kiedy spotkam cię
Tego dnia czy nie
Będę wiedział, że to ty
Pomiędzy wieloma innymi
Nie mówiąc ci nic

Nie mówiąc nic

Będę wiedział, że to ty
Pomiędzy wieloma innymi
Nie mówiąc ci nic

Nie mówiąc nic

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Moja ulubiona piosenka Manu ^^
A.