23 maja 2009

Charles Aznavour - Sur ma vie



W moim życiu, przysięgałem ci pewnego dnia
Kochać cię aż po kres mych dni
I to samo słowo
Musiało wkrótce
Połączyć nas przed Bogiem i ludźmi

W moim życiu, przysięgałem ci
Że ten związek przetrwa aż do końca
Tak jak żyliśmy
Pijani namiętnością
A moje serce chciało dać ci moje nazwisko

Blisko śpiewających organów
Twarzą w twarz z modlącym się Bogiem
Czekam na ciebie szczęśliwy
Ale organy zamilkły
I Bóg zniknął
Bo ty nie przyszłaś

W moim życiu, przysięgałem, że moje serce
Nigdy nie będzie bić dla żadnego innego serca
I wszystko stracone
Bo już nie bije
Ale płacze za nieszczęśliwą miłością

W życiu, przysięgałem ci pewnego dnia
Kochać cię aż po kres mych dni
I nawet teraz
Będę trzymał się tej przysięgi
Pomimo całego bólu, który mi sprawiłaś
W moim życiu
Najdroższa
Będę na ciebie czekał

Brak komentarzy: