01 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - Bim Bam Boum



Jestem panną, ludzką pół-gwiazdą
Anagramem i erratum
Jestem szkicem
Jestem kształtem
Fascynacją, która was dziwi

Serce moje bije tu
Adrenalina odwagę da
Wybijając ten rytm

Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Szepcze serce
Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Rozpada się mój byt

Jestem tylko snem, ektoplazmą
Małym kłamstwem, pleonazmem
Nie wzruszona patrzę na wasz spazm
Nie ma mnie wśród tych waszych fantazji

Pod maską żelazną
Łzy szarpią znów
Moje stare rany

Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Szepcze serce
Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Rozpada się mój byt

Szepcze serce
Szepcze dusza
Pod tą zbroją
Znowu pękam

Szepcze serce
Jestem panną, ludzką pół-gwiazdą
Szepcze dusza
Pod tą zbroją
Znowu pękam

Szepcze serce
Fascynacja, która was dziwi
Szepcze dusza
Pod tą zbroją
Znowu pękam

Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Bim Bam Bim Boum
Szepcze serce

Brak komentarzy: