01 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - L'Assasymphonie



Tej nocy
Bezsenność dręczy mnie
Szaleństwo czai się
Uciekam od siebie

Cierpię przez
Kakofonię tę
Co myśl zadręcza mi
Nużąca harmonia

Mówi mi
Zapłacisz za krzywdę
Cokolwiek zdarzy się
Zło za nami
Ciągnie się

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Mym requiem
Złość zabija to,
Co tworzę

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Bluźnierstwom mym
Przeklinam w myślach tych
Co kochają się

Mój wróg
W duchu kuli się
Świętuje porażki me
Prowokuje bez przerwy

Wyrzekam się
Pechowej herezji
Co zżera mój byt
Chcę się odrodzić
Odrodzić

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Mym requiem
Złość zabija to,
Co tworzę

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Bluźnierstwom mym
Przeklinam w myślach tych
Co kochają się

Skrzypce fałszywie grają znów
Brutalne są chęci me
Narwana symfonia

Zmieszane concerto
Gram, a w grze piękna brak
Mój talent fałszem jest

Nuda ciemniejsza jest
W melomanii
Fobie zabijam wciąż
W dysharmonii

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Mym requiem
Złość zabija to,
Co tworzę

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Bluźnierstwom mym
Przeklinam w myślach tych
Co kochają się

Ofiaruję noce te
Zabójczej symfonii
Przeklinam w myślach tych
Co kochają się

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Och. Boska piosenka. Boski musical. Boskie tłumaczenie. Merci^^

Anonimowy pisze...

Fantastyczne.