01 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - Le bien qui fait mal



Ale skąd
To uczucie obce
Fascynacja
Która mi przeszkadza
Ciągle drżę
Przeszyty tym pięknem
Sztylet
Dotyka mojej duszy
Rana na sercu otwiera znów się
I czuję
Radość w tym bólu
Upijam się tą trucizną
I znowu tracę rozum

To dobro sprawia ból
Gdy kochasz ją
To normalne tak
Nienawiść twa
Przyjemność ma
Cierpienie też jest dobre
Ugnij się przed nim
Teraz płacz

To dobro sprawia ból

Sprawia mi ból

Gdy kochasz ją

To banalne tak

Dobro sprawia ból

To kara twa
Przyjemność twa
Stanie się torturą
Nie broń się
I znów płacz

Czuję już
Ten niezwykły pociąg
Ziemia się osuwa
Spadnę znowu na dno
Jeśli tylko
Nie powstrzymam plagi
Uwielbiam
Ten stan mojego serca
Szalone myśli znów oplotą mnie
Wkrótce
Mój umysł się uwolni
Pragnienie więzieniem mi jest
I znowu stracę rozum

To dobro sprawia ból
Gdy kochasz ją
To normalne tak
Nienawiść twa
Przyjemność ma
Cierpienie też jest dobre
Ugnij się przed nim
Teraz płacz

To dobro sprawia ból

Sprawia mi ból

Gdy kochasz ją

To banalne tak

Dobro sprawia ból

To kara twa
Przyjemność twa
Stanie się torturą
Nie broń się
I znów płacz

Czuję już
Ten niezwykły pociąg
Ziemia się osuwa
Spadnę znowu na dno

To dobro sprawia ból
Gdy kochasz ją
To normalne tak
Nienawiść twa
Przyjemność ma
Cierpienie też jest dobre
Ugnij się przed nim
Teraz płacz

To dobro sprawia ból

Sprawia mi ból

Gdy kochasz ją

To banalne tak

Dobro sprawia ból

To kara twa
Przyjemność twa
Stanie się torturą
Nie broń się
I znów płacz

Brak komentarzy: