19 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - Les solos sous les draps



Jego talentu chcesz
Imponujących dzieł
Na szczyt powrotu też
Z różdżką wirtuoza
Przy której muzyk się chowa

Ja sakramentu chcę
Tak jak w operze jest
Przy ołtarzu stoi on
A chóry się mieszają
W apoteozie

Co za zarozumiała dziewucha!

Adieu!
Solo pod pościelą
Bo dwie
Gamy
Radę sobie dadzą
Umiera
Stopą obrączkę załóż mi
Niebo
Figle błogosławi nam

Improwizacji chcesz
Rytmicznych fantazji
Harmonii waszych ciał
W miłosnym falowaniu
Magicznego fletu

Mocnego akordu chcę
Jego dłoń prowadzi mnie
Czuć ciągle jego żar
W westchnień symfonii
Pożądania dźwięki

Co za rozwiązłość!

Adieu!
Solo pod pościelą

Bo dwie
Gamy
Radę sobie dadzą
Umiera
Stopą obrączkę załóż mi
Niebo
Figle błogosławi nam

W imieniu ojca mówię:
Anioła dłoń odtrącacie dziś
Co więcej może niż ta komedia wulgarna
Miłosne gierki nie pomogą wam
Dostąpić zbawienia

Adieu!
Solo pod pościelą
Bo dwie
Gamy
Radę sobie dadzą
Umiera
Stopą obrączkę załóż mi
Niebo
Figle błogosławi nam

Adieu!
Solo pod pościelą
Niebo
Figle błogosławi nam

Brak komentarzy: