12 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - Si je défaille



Moje książki spaliłam
Czarującego księcia zabiłam
Ślady i żale zatarłam za sobą już
Miłość gorzki ma smak

Kiedyś złożyłam przysięgę
Że nie zakocham się znów
A wtedy on
Bez reszty pochłonął mnie
Jego spojrzenie paliło skórę mą

A gdy zemdleję znów (gdy zemdleje znów)
Na jego kły nabije się
Siły nie mam, nie
Skończę w paszczy tego samca

A gdy zemdleję znów (gdy zemdleje znów)
To zaboli na pewno
Ulotnić muszę się
Zanim pożre mnie to dzikie zwierzę
Ciało i duszę

Niech wspomnienia mnie powstrzymają
Niech moje rany się otworzą
Zguba goni mnie
Demon czyha gdzieś
I znów rzucam się w wodę

A gdy zemdleję znów (gdy zemdleje znów)
Na jego kły nabije się
Siły nie mam, nie
Skończę w paszczy tego samca

To wartość swoją ma (gdy zemdleję znów)
Kara i ból mijają się
Przyniesie mi
Straszny ból, ten mój zapał słomiany
W ciele i duszy

Niech wspomnienia mnie powstrzymają

1 komentarz:

Agathe pisze...

Jak dla mnie to jest ok.