05 maja 2009

Mozart l'Opéra Rock - Victime de ma Victoire



Wybrany chciałem być
Życia swego pan
Ale wygrana zgubiła mnie
Zwyciężyć bez cnoty
Triumf bez chwały mej
Honor lepszy niż trofeum jest

Wywołuje śmiech
Brak skrupułów
Triumfować trzeba
Schlebiamy ci
Bez skrupułów
Niesiony będziesz

Ale odbicie me
Ucieka wzrokiem
By nie widzieć, że
Jestem ofiarą mego triumfu

Pokonany jestem dziś
Bo władzy gustu brak
Szczytu bez trudu sięgnąłem już
Zły książę ze mnie jest
Talentem nie grzeszę więc
Kochać mnie to w końcu
Trudna rzecz

Wywołuje śmiech
Brak skrupułów
Triumfować trzeba
Schlebiamy ci
Bez skrupułów
Niesiony będziesz

Ale odbicie me
Ucieka wzrokiem
By nie widzieć, że
Jestem ofiarą mego triumfu

Papageno

Ofiara mego triumfu
Moja chwała śmieszna jest

Wywołuje śmiech
Brak skrupułów
Triumfować trzeba
Schlebiamy ci
Bez skrupułów
Niesiony będziesz

Ale odbicie me
Ucieka wzrokiem
By nie widzieć, że
Jestem ofiarą mego triumfu

Historia straciła mnie

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Po całym dniu przygotowywania się do sesji, nie ma to jak Mozart !
" Talentem nie grzeszę więc
Kochać mnie to w końcu
Trudna rzecz " - świetny fragment!
A.