21 czerwca 2009

Florent Mothe - Goodbye

Muszę powiedzieć “żegnaj”
Muszę powiedzieć “żegnaj”

Zanim, zanim, zanim
Zanim moje korzenie zmienią się w łańcuchy
Jestem słońcem
A moja dusza jest moim jedynym kompanem
Zanim będzie za późno

Jest za późno…

Muszę powiedzieć “żegnaj”
Muszę powiedzieć “żegnaj”
Opuścisz moje sny
Rzeczy z przeszłości
Których brakuje ci tylko wtedy, gdy odchodzisz
Wyjechałem żeby zrozumieć sąd pochodzę
Więc miałbym rację żeby wrócić

Zanim, zanim, zanim
Zanim moje skrzydła nie zmienią się w płomienie
Ktoś wlał wodę w moje płuca
I nie mogę oddychać
Duszę się
Zanim nie będzie za późno…

Nie boję się
Zgubić się
I nigdy nie obawiałem się
Zobaczyć ducha
Jestem tylko przerażony
Że to przyjdzie za późno

Jest za późno
Jestem przerażony, że jest za późno
Jest za późno…

Zanim, zanim, zanim
Zanim moje korzenie zmienią się w łańcuchy
Jestem tylko słońcem
A moja dusza jest moim jedynym kompanem
Zanim nie będzie za późno
Zanim, zanim, zanim
Zanim moje skrzydła nie zmienią się w płomienie
Ktoś wlał wodę w moje płuca
I nie mogę oddychać, duszę się
Zanim nie będzie za późno…

Brak komentarzy: