21 czerwca 2009

Florent Mothe - Walk the line

Kto naprawdę próbuje iść po linie?

Nie ma ani jednej rzeczy, która mnie przeraża
Nie jestem nigdy usatysfakcjonowany
Bo nie mam nigdy tego dość
Jeśli szukasz
Znajdziesz sprzeczności
Jak wiele innych
Mam dużo uzależnień

Więc próbuje iść po linie
Mimo że wydaje się to nie być moją drogą
Więc uśmiecham się i zamykam oczy
Ponieważ jutro będzie moim dniem


Panienko, czy mogę skraść ci całusa?
Skoro nie mam pieniędzy żeby zapłacić za twój napój
Jestem leniwy, jestem niezręczny
Niektórzy mówią, że jestem szalony
To ostatnia rzecz, którą się zajmuję
Ludzie ciągle będą mówić o tobie za twoimi plecami
Bez obrazy,
Ale myślę, że to brak zaufania do siebie

Więc próbuje iść po linie
Mimo że wydaje się to nie być moją drogą
Więc uśmiecham się i zamykam oczy
Ponieważ jutro będzie moim dniem

Nieważne jak
Próbujesz przekroczyć linię
Niektórzy ciągle będą mówić, że się pomyliłeś
Żeby zrobić równoległą
Jestem żeby przekroczyć linię
I zrobiłbym w końcu rzeczy w moim stylu
Więc uśmiecham się i otwieram oczy
Jakby jutro przybyło dziś

Brak komentarzy: