21 czerwca 2009

Gregory Lemarchal - Ecris l'histoire



Chciałabyś zobaczyć mnie
Zapomnieć mnie
Zbliżyć do mnie, wierzyć mi
Zaprosić mnie
Albo nie wiedzieć
Kiedy przyjdzie koniec?

To ty wybierasz
Czy zostać
Czy zostawić mnie tu
Wątpić w to
To ty także
To wiesz i to dobrze

Co chcesz
Żebym zrobił?
Żebym się usunął
Albo zbliżył się żeby
Trafić na twój ślad
Wszystko ci mówić
Lub lepiej zamilknąć
Co chcesz żebym zrobił?

Napisz historię
Wszystko, co będziesz chciała między
Między moimi liniami
Twoje terytorium
Rozłożone tak daleko na moim
Napisz historię
W mojej pamięci
Ale nigdy jej nie kończ
(Ale nigdy jej nie kończ)

Powiedz mi co we mnie lubisz
Na kolanach
Odejść lub przez ziemie
Na pieszo
Żeby wyglądać
Jakby nie miało się nic?

Mam przestać?
Słowo i
Robię to tylko w twojej głowie
Zniknąłem
Zmień planetę
Chyba że mnie zatrzymasz

Czego chcesz ode mnie?
Będę oczekiwał, że
Powiesz mi to
Miłość czy nie?
Ktoś, kto cię spytał:
Chciałabyś mnie?

Napisz historię
Wszystko, co będziesz chciała między
Między moimi liniami
Twoje terytorium
Rozłożone tak daleko na moim
Napisz historię
W mojej pamięci
Ale nigdy jej nie kończ
(Ale nigdy jej nie kończ)

Brak komentarzy: