30 sierpnia 2009

Christophe Maé - Moi, j'ai pas le sou



Żyjemy pod dachem
To mało, ale jesteśmy u siebie
Kiedy zapada zmrok robi się zimno
Więc całkowicie przylega do mnie

Jest ładnie
I tak jest dobrze
Jest gorąco
Kiedy zapomni się w moich ramionach

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nic tylko uśmiech
Ty jesteś moim majątkiem
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Póki mamy ochotę
Wzbogacamy się nawzajem

Za czymś biegniemy
Ja w życiu biegnę za tobą
Nawet jeśli liczymy każdy miesiąc
Mogę otworzyć się przed tobą

Bez problemów
Nic nie mamy, idziemy!
Bez kasy
Zobaczymy

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nic tylko uśmiech
Ty jesteś moim majątkiem
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Póki mamy ochotę
Wzbogacamy się nawzajem

Bez kasy, ale też bez problemów
Chodźmy tam, zabawimy się u siebie
Bez kasy, ale tyle uśmiechów
Im bardziej jesteśmy szaleni tym lepiej żyjemy
Im bardziej jesteśmy szaleni tym bardziej się śmiejemy

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nic tylko uśmiech
Ty jesteś moim majątkiem
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Póki mamy ochotę
Wzbogacamy się nawzajem

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak

Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Nic tylko uśmiech
Ty jesteś moim majątkiem
Nie mam kasy
Widzisz – jestem wolny jak ptak
Póki mamy ochotę
Wzbogacamy się nawzajem

Póki mamy ochotę
Wzbogacamy się nawzajem

Brak komentarzy: