28 sierpnia 2009

Florent Mothe - Your Eyes

To, co znajduje w twoich oczach
Nie znalazłbym tego nigdy w złocie
Jestem królem bez korony
Ale raj jest moim sprzedanym
Królestwem!

Nie potrzebuję setek kochanek
Żeby znaleźć natchnienie
Nie potrzebuję lekarzy
Żeby ustrzec się od depresji
Nie potrzebuję narkotyków

Żeby czuć ekstazę i wrażenia
Kiedy mam cię i twoje oczy
To objawienie

Widzisz więc
Nigdy nie spuszczaj mnie z oczu
Nie dokuczam aniołom

Miłość jest cierpliwa
Miłość jest dobra
Ponad wszystko
Tą prawdziwą ciężko znaleźć
Przykro mi jeśli wciaż zauważam ją
Po wszystkim
Nie powiadają, że miłość jest ślepa?
A ja zostałbym dopóki nie zapomnisz
Kiedy nie wezmę już tego, co mi dajesz
Mogłabyś uważasz i prosić swoje oczy o wybaczenie?

Widzisz więc
Nigdy nie spuszczaj mnie z oczu
Nie dokuczam aniołom
Nie możesz zobaczyć?
Potrzebuję tego uczucia kiedy twoje oczy na mnie patrzą
Wierzę w cuda

Jesteś słońcem mojej duszy
Co mi zrobiłaś?

Widzisz więc
Nigdy nie spuszczaj mnie z oczu
Nie dokuczam aniołom
Nie możesz zobaczyć?
Potrzebuję tego uczucia kiedy twoje oczy na mnie patrzą
Wierzę w cuda
Tak, wierzę w anioły takie jak ty
Tak, wierzę w cuda, a ty?

Brak komentarzy: