29 sierpnia 2009

Francis Cabrel - Je t'aimais, je t'aime et je t'aimerai



Moje dziecko leży nagie na kamieniach
Wiatr rozczesuje twoje włosy
Jak wiosnę na mojej drodze
Diament wpada do szkatułki

Tylko światło mogłoby
Odkryć nasze sekretne miejsca
Gdzie zaciskałem palce na twoich nadgarstkach
Kochałem cię, kocham i będę kochał…

Cokolwiek robisz, miłość jest wszędzie tam, gdzie spoglądasz
W najmniejszych zakątkach
W najkrótszym śnie kiedy przysypiasz
Miłość jakby padała
Naga na kamienie…

Niebo twierdzi, że cię zna
Ten, który nigdy nie zbliża się
Z pewnością jest piękny
Widziałem go złapanego w twoją sieć...

Świat ma tyle żalów
Tyle obiecanych rzeczy
I jedną, dla której istnieję
Kochałem się, kocham i będę kochał…

Cokolwiek robisz, miłość jest wszędzie tam, gdzie spoglądasz
W najmniejszych zakątkach
W najkrótszym się kiedy przysypiasz
Miłość jakby padała
Naga na kamienie…

Ulatujemy w tym samym kierunku
Te same odbicia oczu
W tym życiu i tym po śmierci
Będziesz moim jedynym zainteresowaniem.

Wyjdę uwiecznić twój wizerunek
Na wszystkich sufitach we wszystkich pałacach
Na wszystkich ścianach jakie znajdę
I tylko pod spodem napiszę

Że tylko światło mogłoby…

I moje palce zaciskające się na twoich nadgarstkach
Kochałem cię, kocham i będę kochał

Brak komentarzy: