05 września 2009

Francis Cabrel - Petite Marie



Mała Mario, mówię o tobie
Ponieważ twój wysoki głos
Twoje małe obsesje
Wlały się w moje życie
Tysiącami róż

Mała diablico, biję się dla ciebie
Aby za dziesięć tysięcy lat tego
Odnaleźć schronienie
Pod niebem tak pięknym
Jak tysiące róż

Poleciałem do nieba, a gwiazdy między sobą
Mówiły tylko o tobie
O muzyku, który używa dłoni by grać
Na kawałku drewna
O ich miłości bardziej niebieskiej niż niebo

Mała Mario, czekam na ciebie skostniały
Pod dachówką twojego dachu
Zimnej nocy wiatr
Podsyła mi balladę
Którą napisałem dla ciebie

Mała diablico, mówisz, że życie
To pierścionek na każdym palcu
W słońcu Florydy
Moje kieszenie są puste
A moje oczy łzawią od zimna

Poleciałem do nieba, a gwiazdy między sobą
Mówiły tylko o tobie
O muzyku, który używa dłoni by grać
Na kawałku drewna
O ich miłości bardziej niebieskiej niż niebo

W półmroku twej ulicy
Mała Mario czy mnie słyszysz?
Nie czekam już tylko na ciebie by odejść

Poleciałem do nieba, a gwiazdy między sobą
Mówiły tylko o tobie
O muzyku, który używa dłoni by grać
Na kawałku drewna
O ich miłości bardziej niebieskiej niż niebo

Brak komentarzy: