29 września 2009

Mozart l'Opéra Rock - J'accuse mon pere


Mój błąd, mój ból
Mój wstyd
Mój żal i na co mi to

Śmiejesz się
Wypominasz mi wszystko to,
Co odwrotnie miało być

Moja pamięć i historia bez znaczenia
Przeszłość w grobie składasz już

Jutro znowu spytasz mnie
Dlaczego dałem schwytać się
W tej strasznej pułapki wir

Urażony, przerażony,
Nieszczęśliwy
Twoja miłość gorzki ma smak

Czarna noc
Sławy przykry smak
To przyjemność ulotna

Mój krzyk na pustyni gubi się
Milczeć nie mogę

Odwróć znowu ziemi bieg
By naprawić naszych ojców
Błędy te
Popełniamy wciąż ten sam grzech
Wąż na drzewie cieszy się
Gdy jemy jabłko te
Winne błędom ich

Dorosnąć, być tobą i poradzić sobie
W pułapce bez wyjścia

W moim cieniu, pozostałość mrocznych dni
Dla ciebie rozjaśni się

Moja droga poprowadzi cię
Milczeć nie mogę

Odwróć znowu ziemi bieg
By naprawić naszych ojców
Błędy te
Popełniamy wciąż ten sam grzech
Wąż na drzewie cieszy się
Gdy jemy jabłko te
Winne błędom ich

Mój ojciec jest winien

Odwróć znowu ziemi bieg
By naprawić naszych ojców
Błędy te
Popełniamy wciąż ten sam grzech
Wąż na drzewie cieszy się
Gdy jemy jabłko te

Odwróć znowu ziemi bieg
Przeszłość zwyciężyć musisz ty
Padając w ramiona ojcom naszym

Brak komentarzy: