26 września 2009

Mozart l'Opéra Rock - Je dors sur les roses



Hałas znów
Wdziera się w myśli me
Brak przytłacza mnie
W bólu mym

Cisza to krzyk, co przenika ciało me

W cieniu znów
Znalazłem twoją twarz
Wspomnienie to
Zabija mnie

Zasnę dziś na różach
Co krzyżem moim są
Sprawiają mi ból
Ale to nie znaczy nic
Tęsknota ta
W nocy mej
I w deszczu
I twój śmiech
To najgorsze
Co może być

Hałas znów
Kołysze myśli me
Niespełnione sny
Co kpiną są

Pamięć to studnia cierpień, co nie ma dna

Ciało twe
Zakazane dla mnie jest
A nad nim miłość ma
Kołysze się

Zasnę dziś na różach
Co krzyżem moim są
Sprawiają mi ból
Ale to nie znaczy nic
Dotknąć to, co było
Zanim zjawiłaś się
Oh, różo ma
Nadal trwaj
Tęsknota ta
W nocy mej
I w deszczu
I twój śmiech
To najgorsze
Co może być

Nienawidzę róż
Tak jak moich łez
Życie boli mnie
Ale wierzę wciąż
W stracone sny
Ja znowu chcę
Upoić się
Zapachem
Mych róż

Brak komentarzy: