26 września 2009

Mozart l'Opéra Rock - Six pieds sous terre



Po co martwić się
Jutro wojny te
Odlecą gdzieś w dal
Sześć stóp od nas

Czekając tylko irytujesz mnie
Mała szmata co aniołem jest
Na na na na na

W zakonie dla ciebie miejsce mam
Szczęście na pewno znajdziesz tam
Na na na na na

Po co martwić się
Jutro wojny te
Odlecą gdzieś w dal
Sześć stóp od nas

Nie wiesz co to szczerość jest
Kłamstwa przeciw tobie obrócą się
Na na na na na

Świętoszką zwą cię tutaj już
Zapuścisz korzenie szydełkując tu
Na na na na na

Po co martwić się
Jutro wojny te
Odlecą gdzieś w dal
Sześć stóp od nas

Mija czas
Przed nami impas
Zanim minie nas
Zmądrzejmy zaraz
Znam słabości jej
Wiem jak ranić ją
Mam do siebie żal

Biegnie czas
Nie zatrzymasz go już
Podjudza mnie strach
By zniszczyć cię zaraz
Słowa ranią cię
A mur zbliża się
Mam do siebie żal

Bez lustra nie umiesz żyć
Malujesz się by w ogóle być
Na na na na na

Za to ty nie masz w sobie nic
Gówniarą jesteś zamiast damą być
Na na na na na


Po co martwić się
[Na zmartwienie po co tracić czas]
[Przeszłości nie zatrzymasz zaraz]
[Co ma być to zdarzy się]
Jutro wojny te
[Nic nie pogrąży nas]
Odlecą gdzieś w dal
[Bieda nie grozi nam]
[Nanananananananana]
Sześć stóp od nas

Po co martwić się
[Na zmartwienie po co tracić czas]
[Nie warta tego duma twa]
[Cały ten ból]
Jutro wojny te
[Stracone przez ciebie dni]
Odlecą gdzieś w dal
[Złość odchodzi już w dal]
[Nanananananananana]
Sześć stóp od nas

Brak komentarzy: