17 października 2009

Mozart l'Opéra Rock - Je danse avec les dieux



Chodźcie
Przyjdźcie
Odbierzcie…
Odbierzcie światło

Wynieście
Wynieście
Wynieście mnie pod niebiosa
Do stóp Jupitera

Zerwijmy kajdany
Złammy broń
Zwiążmy naszych ojców
Ich dramatem

Tańczę z bogami
Tańczę z wiatrem
Jestem pijany
Pijany i żywy

Tańczę z bogami
Tańczę z chwilą
Jestem wolny
Wolny od czasu

Rysuję mój wszechświat
Tak jak chcę


Chodźcie
Przyjdźcie
Wszystko jest rewo..
Wszystko jest rewolucją

Czujcie
Czujcie
Czujcie się nadzy
Odarci z pytań

Wznieśmy kieliszki
Za wszystkie kanalie
Za nasze drogi
Za nasze pomyłki

Tańczę z bogami
Tańczę z wiatrem
Jestem pijany
Pijany i żywy

Tańczę z bogami
Tańczę z chwilą
Jestem wolny
Wolny od czasu

Rysuję mój wszechświat
Tak jak chcę


Lecę z bogami
Lecę z wiatrem
Jestem pijany
Jestem żywy

Tańczę z bogami
Tańczę z wiatrem
Jestem pijany
Pijany i żywy

Tańczę z bogami
Tańczę z chwilą
Jestem wolny
Wolny od czasu

Rysuję mój wszechświat
Tak jak chcę

Brak komentarzy: