17 października 2009

Mozart l'Opéra Rock - Le carnivore

Nawet jeśli na kolanach
Trzeba znieść obelgi
Ten świat jest szalony
Z wściekłości
Błagamy niebo
Jeśli nas depcze
Ale stajemy się silni
Kiedy dominujemy
Zwycięzca lub przegrany
Nienawidzę tego wyzwania
Bo w głębi duszy, nie jestem…

Ani ofiarą
Ani drapieżcą
(Drapieżcą)
Wyrzekam się
Najgorszego prawa
(Najgorszego prawa)
Nie chcę
Oddawać ciosów
Nie mogę
Nadstawić policzka

Jeśli trzeba wybrać
Między niewolnikiem a panem
Ujarzmić czy
Podporządkować się
Kładę kres ten nieludzkiej
Grze o byt
Uciec od tej sfory
Bez ogona ani głowy
Ofiara lub żołnierz
Nienawidzę tej walki
Bo w głębi duszy nie jestem…

Ani ofiarą
Ani drapieżcą
(Drapieżcą)
Wyrzekam się
Najgorszego prawa
(Najgorszego prawa)
Nie chcę
Oddawać ciosów
Nie mogę
Nadstawić policzka

Drapieżcom
Wciąż cierpieć
(Wciąż cierpieć)
(Wciąż znosić)
Ani ofiarą
Ani drapieżcą
(Drapieżcą)
Wyrzekam się
Najgorszego prawa
(Najgorszego prawa)

Jestem jedynym panem mojego losu
Chyba że błagam
Chyba że oni mnie pożerają

Brak komentarzy: