05 października 2009

Mozart l'Opéra Rock - Place, je passe



Gusty precz
Na dworze, co w pół się gnie
By wyższych buty całować
Z ich nędznego życia
Kpię sobie

Zamilkną już
Czcze brednie
Co na salonach błyszczą znów
Czuję się pewnie
Obrażając znów
Majestat

Nikt
Nie jest tu
Panem panów
Księciem praw

Ustąpcie mi miejsca
Jestem królem mych snów
Suwerenem wolności
Chodźcie, cześć oddajcie
Szaleńcowi, co budzi się

Ustąpcie mi miejsca
Jestem królem mych snów
Suwerenem idei mej
Chodźcie, cześć oddajcie
Łobuzowi, co szlachetne myśli ma

Gusty precz
Wzniosłości kręcącej się
Najmniejszej chęci naszej
Na tronach glinianych
Co zamiast krzesła mamy
Usiądę

Nikt
Nie jest tu
Bogiem ludu
Godnym wiary

Ustąpcie mi miejsca
Jestem królem mych snów
Suwerenem wolności
Chodźcie, cześć oddajcie
Szaleńcowi, co budzi się

Ustąpcie mi miejsca
Jestem królem mych snów
Suwerenem idei mej
Chodźcie, cześć oddajcie
Łobuzowi, co szlachetne myśli ma

Brak komentarzy: