17 października 2009

Twilight - Never think



Nie powinienem myśleć
Co znajduje się w twoim sercu
Co znajduje się w naszym domu
Ale chcę tego wszystkiego

Nauczysz się nienawidzić mnie
Ale wołaj mnie wciąż, skarbie
Oh, kochanie
Więc wołaj mnie po imieniu

I zachowaj swoją duszę
Zachowaj duszę
Zanim zajdziesz zbyt daleko
Zanim nic się nie stanie

Próbowałem zdecydować
Kiedy doprowadzę ją do końca
Nie mam w sobie chęci do walki
W tym przeklętym świecie
Postaraj się powstrzymać
Chcesz trzymać się nadal
To jedyna rzecz jaką wiem

Raz założyłem płaszcz
Wychodzę z tego wszystkiego złego
Ona stała na zewnątrz zatrzymując mnie
Mówiąc “Błagam
Zakochałam się
Zakochałam się”

Dziewczyno, zachowaj duszę
Oh zachowaj duszę
Zanim zajdziesz za daleko
Zanim nic się nie stanie

Bo beze mnie
Masz wszystko
Więc trzymaj to
Beze mnie masz wszystko
Więc trzymaj to
Beze mnie masz wszystko
Beze mnie masz wszystko
Więc trzymaj to
Beze mnie masz wszystko
Więc trzymaj to
Beze mnie masz wszystko
Więc trzymaj to

Brak komentarzy: