08 listopada 2009

Florent Mothe - Song for a lunatic



To piosenka dla szaleńca
Nie jestem raperem
Ale fanatykiem
Chwytam mikrofon
To brzmi fantastycznie
Czaruję muzyką
Lepiej niż Harry Potter
Jak napój miłosny
Wszystkie dziewczyny chcą być moje

Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Jedźmy do Hong Kongu
Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Zagrajmy wszyscy w ping-ponga.

W przeciwnym razie
Co to za szał bycia gangsterem?
Chcesz być wielkim Tonym?
Dla tego, co wiem
To odwróci się przeciwko mnie
Lekcja numer dwa
Nie afiszuj się kokainą
Lekcja numer jeden
Są pewne rzeczy, których nie można kupić.

Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Jedźmy do Hong Kongu
Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Zagrajmy wszyscy w ping-ponga.

Chyba popadam w szaleństwo
Ten świat jest zbyt zajęty
Żeby powiedzieć mi, którą drogę wybrać
Nic tylko myśleć, że jest szalony
Ale mój duch jest zbyt leniwy
Później znajdę na to sposób

Mógłbym opowiedzieć ci historię
O szalonym naukowcu
Mieszkającym w moim domu
On ciągle tam jest
Bo nie był w stanie
Złapać myszy w kuchni

Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Jedźmy do Hong Kongu
Tak
To musi być rock’n’rollowa piosenka
Piosenka dla szaleńca
Zagrajmy wszyscy w ping-ponga.

Chyba popadam w szaleństwo
Ten świat jest zbyt zajęty
Żeby powiedzieć mi, którą drogę wybrać
Nic tylko myśleć, że jest szalony
Ale mój duch jest zbyt leniwy
Później znajdę na to sposób

Brak komentarzy: