20 grudnia 2009

Petit Papa Noel - Kolęda

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo szczęścia, radości i uśmiechu każdego dnia. Żebyście wykorzystali te dni jak najlepiej i spędzili je z rodziną. Żeby w Nowym Roku spełniły się Wasze marzenia, tak jak moje w tym roku. Żebyście poznali lub zatrzymali przy sobie prawdziwych Przyjaciół. No i przede wszystkim - żeby muzyka grała w Waszych sercach.

Joyeux Noel!

To piękna Bożonarodzeniowa noc
Śnieg pokrywa jego biały płaszcz
I oczy wzniesione do nieba
Przed snem małe dzieci
Klęczą przed łóżkami
Odmawiając ostatni pacierz

Mały Święty Mikołaju
Kiedy będziesz schodził z nieba
Z zabawkami dla tysięcy dzieci
Nie zapomnij mojego małego bucika

Ale zanim odejdziesz
Trzeba Cię okryć
Na dworze musi być Ci zimno
A to trochę moja wina

Tak mi się dłuży czas do świtu
Chcę zobaczyć czy coś mi przyniosłeś
Wszystkie piękne zabawki, o których marzyłem
I które u ciebie zamówiłem

Mały Święty Mikołaju
Kiedy będziesz schodził z nieba
Z zabawkami dla tysięcy dzieci
Nie zapomnij mojego małego bucika

Piaskowy dziadek już przeszedł
Dzieci idą spać
A ty z workiem na plecach
Przy dźwiękach dzwonów kościelnych
Będziesz mógł zacząć
Rozdawać prezenty

Mały Święty Mikołaju
Kiedy będziesz schodził z nieba
Z zabawkami dla tysięcy dzieci
Nie zapomnij mojego małego bucika

Jeśli musisz zatrzymać się
Na dachach całego świata
Zanim słońce wstanie
Szybko, szybko ruszaj w drogę
A kiedy będziesz na swojej pięknej chmurze
Przyjdź najpierw do mojego domu
Nie zawsze byłem grzeczny
Ale wybacz mi to

Mały Święty Mikołaju
Kiedy będziesz schodził z nieba
Z zabawkami dla tysięcy dzieci
Nie zapomnij mojego małego bucika

Mały Święty Mikołaju

2 komentarze:

valentin pisze...

Witam, ja wiem że to może nie najlepsze miejsce, ale skoro to etykieta pod hasłem świąteczne, to ja chciaabym ci polecic i ( przy okazji miec nadzieję, że się tym zajmiesz :P ) Piosenką
Marc Lavoine - Toi Mon Amour

Znalazam i zachwyciłam się nią, dzięki tej wersji
http://www.wat.tv/video/toi-mon-amour-enfoires-17zk9_2fjv9_.html
A piszę tu bo Les enfoires to w końcu święto francuskiej muzyki... Pozdrawiam serdecznie :)

petite-melodie pisze...

No można powiedzieć, że Les Enfoires to Święto Muzyki chociaż to oficjalne jest 21 czerwca. Zajmę się tym jutro. ;)