09 lutego 2010

Christophe Willem - Jacques a dit


Jestem ptakiem
Spadającym z wysoka
Ciągnę za sobą karę
Jedna spływająca łza
Mam kulę w gardle

Która toczy się jak kamień

Utrata niewinności

Podczas dni na dziedzińcu szkoły
Nie mam szczęścia
Jak Piotr i Paweł

Kuba powiedział „biegnij!”
Kuba powiedział „leć!”
Ale nie tego dnia, kiedy wzlatywałem

Kuba powiedział „biegnij!”
Kuba powiedział „kochaj!”
Na próżno kochałem - odchodzisz

Kuba powiedział „idź!”
Kuba powiedział „śnij!”
Opadam już z sił ciągle idąc

Kuba na pewno powiedział

Wybaczam mu
Kuba jest snem, nie człowiekiem

Zostań
Ukryta melancholia
Pod moim deszczowym płaszczem
Który noszę
Nie czuję już wiatru w żaglach
Powiedz mi gdzie prowadzi mnie moja gwiazda
Jeśli stracę kierunek
Zasłużyłem na moje wyspy
Nie ukradłem skrzydeł
Wszystko robiłem według twoich wskazówek
Ale marzenie znika

Kuba powiedział „biegnij!”
Kuba powiedział „leć!”
Ale nie tego dnia, kiedy wzlatywałem

Kuba powiedział „biegnij!”
Kuba powiedział „kochaj!”
Na próżno kochałem - odchodzisz

Kuba powiedział „idź!”
Kuba powiedział „śnij!”
Opadam już z sił ciągle idąc

Kuba powiedział „pij!”
Kuba powiedział „jedz!”
Rosnę, ale nic się nie zmienia

Kuba powiedział „błądź!”
Kuba powiedział „ratuj!”
Ale nie wiedział, co to miłość

Kuba powiedział „śpiewaj!”
Jeśli mnie chcesz

Spuszczę trochę z tonu

Kuba na pewno powiedział
„Wybaczam ci”
Kuba jest snem, nie człowiekiem

Brak komentarzy: