03 lutego 2010

Christophe Willem - Plus que tout


Miłe słowo, prawda
Widzę jak mnie mija
Moje serce bije pod twoim
Marzę z zamkniętymi oczami by było odwrotnie
Przerywany oddech
Wszystko oddałem
A ty postanawiasz zapomnieć

Rozstaniemy się o świcie
I rzucimy nadzieję na kolana
Jeśli wrócisz, nie porzuć
Naszych złośliwych wątpliwości
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Tak, wszystko
A nas dwoje bardziej niż wszystko
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Ale czuję, że po wszystkim
Uciekniesz ode mnie

Chcesz grać
Nie decydując o niczym

Moje serce bije tak jak twoje
Ale nie wie, do którego Świętego ma się zwrócić
Twoje związane ciało
Twoje zdolne palce
Każde westchnienie pięknie cię mami

Rozstaniemy się o świcie
I rzucimy nadzieję na kolana
Jeśli wrócisz, nie porzuć
Naszych złośliwych wątpliwości
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Tak, wszystko
A nas dwoje bardziej niż wszystko
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Ale czuję, że po wszystkim
Uciekniesz ode mnie

Znasz je
Powiedz mi to imię
Które czyni płomień szalonym
Mówisz mi „nie”
Twoje oczy są tak zalotne
Szaleję

Rozstaniemy się o świcie
I rzucimy nadzieję na kolana
Jeśli wrócisz, nie porzuć
Naszych złośliwych wątpliwości
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Tak, wszystko
A nas dwoje bardziej niż wszystko
Kocham wszystko
Kocham wszystko
Ale czuję, że po wszystkim
Uciekniesz ode mnie

Brak komentarzy: