04 lutego 2010

Cleopatre - Femme d'aujourd'hui


Krok po kroku
Upadki są tak powolne
Że nie widzimy
Jak nas oszukują

Krok po kroku
Ponownie weszłam na górę
Zajęłam
Wolne miejsce

Krok po kroku
Aż trafimy w ślepy zaułek
Jeśli nie znajdziemy swojego miejsca

Krok po kroku
Wóz albo przewóz
Nie chcę być odrzucona

Dzień po dniu
Niczego nie zostawiam w spokoju
Niczego nie przepuszczam
Nawet miłości
Trzymam się brzegu
Całą siłą rąk

Jestem
Jestem nowoczesną kobietą
Jestem ponad wszystkim
Wyzwolona kobieta
Idąca za swoimi potrzebami
Jestem
Żyję jak nowoczesna kobieta
Bez kompromisów
Moje serce należy do mnie
Moje ciało nie jest na sprzedaż
Jestem
Nowoczesną kobietą

Krok po kroku
Trzeba trzymać ramę
Trzeba dawać przykład

Wejść po schodach
Żeby nie spaść niżej
Nie mamy innej możliwości

Ból za ból
Robimy to jakbyśmy się kochali
I wychodzimy do przodu mimo wszystko
Krzyk za krzyk
Przywiązujemy się do potrzeby
Dążenia do celu

Jestem
Jestem nowoczesną kobietą
Jestem ponad wszystkim
Wyzwolona kobieta
Idąca za swoimi potrzebami
Jestem
Żyję jak nowoczesna kobieta
Bez kompromisów
Moje serce należy do mnie
Moje ciało nie jest na sprzedaż
Jestem
Nowoczesną kobietą

Krok po kroku
Przeciw zbyt wczesnym osądom
Tam, gdzie idę
Będę stała z uniesioną głową

Krok po kroku
Przeciw zbyt wczesnym osądom
Tam, gdzie idę
Będę stała z uniesioną głową


Jestem
Jestem nowoczesną kobietą
Jestem ponad wszystkim
Wyzwolona kobieta
Idąca za swoimi potrzebami
Jestem
Żyję jak nowoczesna kobieta
Bez kompromisów
Moje serce należy do mnie
Moje ciało nie jest na sprzedaż
Jestem
Nowoczesną kobietą

Brak komentarzy: