06 lutego 2010

Cleopatre - Main dans la main


Przekreślamy przeszłość
Moje serce ma już dość
Wyobrażania sobie tego dnia, kiedy cię odnajdę
Moje radosne oczy utoną we łzach zbyt długo czekając
Noc jest po to by się bawić, a potem nadrabiać czas

I chcę śpiewać dla ciebie
Wznosić toast
W smutku i w radości
Silny i dumny
Z naszej rozpalonej na nowo miłości

Siostra i brat
Jeśli musimy coś podzielić
Ty i ja

Ręka w rękę, idziemy razem (ty i ja)
Patrzymy w tym samym kierunku
Skoro się kochamy, skoro jesteśmy podobni (ty i ja)
Powróci legenda naszego związku

Nic nie zniszczy więzów krwi
Jestem twoim bratem, jestem podobny
Wkrótce to zrozumiesz, a ja zemszczę się
Sztylet w twoich plecach i ostatni pocałunek

Chcę śpiewać z tobą
Wznosić toast
W zaufaniu, w wierze
Silny i dumny
Z naszych nowych interesów
Siostra i brat
Skoro musimy wszystko podzielić
Ty i ja

Ręka w rękę, idziemy razem (ty i ja)
Patrzymy w tym samym kierunku
Skoro się kochamy, skoro jesteśmy podobni (ty i ja)
Powróci legenda naszego związku

Powróci legenda naszego związku
Tylko ty i ja
Możesz na mnie liczyć
Tylko ty i ja
Niech cały świat widzi
Że dla nas
Jest przeznaczona jedna i ta sama droga
I ani ty, ani ja
Rodzina nie kłamie

Ręka w rękę, idziemy razem
Patrzymy w tym samym kierunku
Skoro się kochamy, skoro jesteśmy podobni
Powróci legenda naszego związku

Ręka w rękę, idziemy razem (ty i ja)
Patrzymy w tym samym kierunku
Skoro się kochamy, skoro jesteśmy podobni (ty i ja)
Powróci legenda naszego związku

Tylko ty i ja
Możesz na mnie liczyć
Tylko ty i ja
Niech cały świat widzi
Że dla nas
Jest przeznaczona jedna i ta sama droga
I ani ty, ani ja
Rodzina nie kłamie

Brak komentarzy: