23 marca 2010

Christophe Maé - Ne m'abondonne pas



Lubię gdy spuszczasz wzrok
Żeby marzyć za dwoje
Siedząc na piasku
 
Lubię kiedy twój brzuszek się zaokrągla
Kiedy myślę o imionach
O szkole i tornistrze
 
Więc nie zostawiaj mnie, nie, nie zostawiaj mnie
Moje życie buja się i gra z tobą
Nie opuszczaj mnie, nie, nie rób mi tego
Mój świat zaczyna się i kończy na tobie
 
Lubię kiedy dajesz życie
Mojej melodii
Kiedy rozumiesz mój ból
 
Lubię widzieć małego człowieka
Który się uśmiecha
Kiedy go uspokajam
 
Więc nie zostawiaj mnie, nie, nie zostawiaj mnie
Moje życie buja się i gra z tobą
Nie opuszczaj mnie, nie, nie rób mi tego
Mój świat zaczyna się i kończy na tobie
 
A ty dałaś mi dziecko
I dźwięczną nadzieję nazajutrz
Chcę ci powiedzieć żebyś nie odchodziła
Zostań przy mnie
Jak echo mojego głosu
 
Myślę o tobie, nie zostawiaj mnie
Nie zostawiaj mnie, jestem nikim bez ciebie
 
Myślę o tobie, nie zostawiaj mnie
Nie zostawiaj mnie, jestem nikim bez ciebie
 
Więc nie zostawiaj mnie, nie, nie zostawiaj mnie
Moje życie buja się i gra z tobą (nie zostawiaj mnie)
Nie opuszczaj mnie, nie, nie rób mi tego
Mój świat zaczyna się i kończy na tobie

Brak komentarzy: