23 marca 2010

Christophe Maé - Pourquoi c'est beau...



Dlaczego to jest piękne?
Dlaczego?

Obserwuję koło, nogi mam na stole
Dzieci na plaży pytają dokąd zmierza świat
Grają w prawdę lub wyzwanie
Podczas gdy wybuchają bomby
Tysiące pytań w ich tornistrach
Jeśli ktoś je słyszy niech odpowie

Dla kogo, po co to robimy?
Dzieci i prawo
Dla kogo, po co to robimy?
Jestem mały tak jak ty
Kiedy chcesz wiedzieć

Dlaczego to jest piękne?
A to nie?
Widzisz, piękno poczciwego człowieka
Nie da się wytłumaczyć
Dlaczego dostrzegasz
To czego ja nie mogę?
Mówią, że człowiek widzi
Tylko to, czego nie ma.

Uderzam ręką w stół
Historia, którą słyszę
Nie lubię już bajek
Ani legendarnych przysłów
I wszystkie zamki z piasku
Które zbudowaliśmy
Znikną w falach
Przypływu

Dlaczego to jest piękne?
A to nie?
Widzisz, piękno poczciwego człowieka
Nie da się wytłumaczyć
Dlaczego dostrzegasz
To czego ja nie mogę?
Mówią, że człowiek widzi
Tylko to, czego nie ma.

Bo człowiek widzi
To, czego nie ma.

Dlaczego żyjesz
A on nie?

Miałem już dwa życia
A on nie
Dlaczego śmiejesz się
A on nie śmieje się
Wszyscy jesteśmy mali
Wobec tych pytań

Dlaczego to jest piękne?
A to nie?
Widzisz, piękno poczciwego człowieka
Nie da się wytłumaczyć
Dlaczego dostrzegasz
To czego ja nie mogę?
Mówią, że człowiek widzi
Tylko to, czego nie ma.

Brak komentarzy: